Köpvillkor för Prankposten.se

1. Pranktjänster och Produkter

1.1 Genom att använda vår webbshop och göra en beställning godkänner du att du är införstådd med och accepterar dessa köpvillkor.

1.2 Vårt sortiment inkluderar prank tjänster och produkter som är avsedda för underhållning. Dessa prank tjänster och produkter bör användas ansvarsfullt och med hänsyn till lokala lagar och bestämmelser.

2. Beställning och Betalning

2.1 Genom att placera en beställning bekräftar du att all information du lämnar är korrekt och att du är behörig att genomföra köpet.

2.2 Priserna på vår webbplats anges i den valuta som anges vid beställning. Eventuella skatter och fraktkostnader läggs till i kassan.

2.3 Vi förbehåller oss rätten att ändra priser och kampanjer utan förvarning.

2.4 Betalning görs genom de metoder som anges vid kassan. Vi använder säkra betalningsmetoder för att skydda din information.

3. Leverans och Frakt

3.1 Vi strävar efter att behandla och skicka din beställning så snabbt som möjligt. Leveranstiden beror på destination och valt fraktsätt. Frakt tiden är mellan 1-3 dagar.

3.2 Fraktkostnaderna beror på leveransdestination och valt fraktsätt. Fraktkostnader anges vid kassan.

3.3 Vi ansvarar inte för eventuella förseningar eller skador som uppstår under transporten. Var vänlig och kontrollera att leveransen är intakt vid mottagandet.

4. Ångerrätt och Returer

4.1 Vi vill informera våra kunder att ångerrätten inte tillämpas på våra prankbrev då de klassas som tjänster snarare än fysiska varor. Enligt distansköplagen har kunder normalt sett rätt att ångra sitt köp inom 14 dagar från mottagandet av en vara, men denna rättighet gäller inte för tjänster som levereras digitalt eller personifieras.

Våra prankbrev är skräddarsydda tjänster och unika för varje beställning. De innefattar personliga insatser och skräddarsydda kreativa element, vilket gör det omöjligt att återställa tjänsten efter att den har levererats.

Vi rekommenderar därför att alla kunder överväger sina val noggrant innan de genomför ett köp av våra prankbrev. Om det skulle uppstå några frågor eller funderingar kring våra tjänster är vårt kundtjänstteam alltid tillgängligt för att ge ytterligare information och hjälp.

Vi värdesätter våra kunders förståelse och ser fram emot att fortsätta erbjuda unika och roliga pranktjänster.

Vi tillämpar 14 dagars ångerrätt på våra fysiska produkter från och med att du har mottagit varan

Tack för att du väljer Prankposten.se för dina underhållande behov!

4.2 Varan måste returneras i sitt ursprungliga skick och i originalförpackning. Returfraktkostnader bekostas av kunden om inte varan är defekt eller felaktig.

5. Ansvar och Användning av Produkter

5.1 Våra pranktjänster och produkter är avsedda för underhållning och skall användas på ett ansvarsfullt sätt. Vi ansvarar inte för olaglig användning eller eventuella konsekvenser av våra pranktjänster och produkter.

5.2 Vi förbehåller oss rätten att neka service eller avbryta beställningar om vi misstänker olämplig användning av våra produkter.

6. Personuppgifter och Sekretess

6.1 Vi behandlar dina personuppgifter i enlighet med vår integritetspolicy. Genom att använda vår webbshop samtycker du till vår behandling av dina personuppgifter.

7. Ändringar i Köpvillkoren

7.1 Vi förbehåller oss rätten att ändra dessa köpvillkor när som helst. Eventuella ändringar kommer att publiceras på vår webbplats och träder i kraft omedelbart.

Kontakta vår kundtjänst om du har några frågor eller behöver hjälp.

Senast uppdaterad: [datum för senaste uppdateringen]